Sıkça Sorulan Sorular

Aynı gün teslimat hangi ilçelerde geçerli?

Aynı gün teslimat yalnızca Ankara için geçerlidir. İlçeler için iletişime geçebilirsiniz.

Kargo takip numaram gelmedi?

Kargo takip numaraları, kargo barkodlarının kargo şubesi tarafından okutulmasından sonra kısa mesaj ve/veya e-posta olarak gönderilmektedir.

Ayrıca üyelik sayfanızdan  "Siparişlerim" e tıklayarak "Kargom Nerede" bölümünden kargo takip bilgilerini ve siparişinizin güncel durumunu görebilirsiniz.

 

Ürünler taze olarak mı gönderiliyor?

Ürünler fabrikamızdan en taze halleri ile özenle paketlenip gönderilmektedir.

Siparişim sıcak hava koşullarından etkilenir mi?

Siparişleriniz alüminyum folyo ambalaj ile sarılarak ve kolilerin içine, ürünlerimizi sıcaklık etkisine karşı korumak amacıyla, ürün miktarına göre buz jel (soğutucu jel) konularak gönderilmektedir.

Siparişleriniz erimeden, ezilmeden, çizilmeden nasıl hazırlanıyor?


Sıcak havalarda ürünlerimiz soğuk zincir ambalajı içinde gideceği mesafeye göre değişen sayıda uzun süre dayanan buz aküleri ile gönderilmektedir. Ancak kargo firmasından kaynaklı gecikmelerde veya Ankara dışına 600  km den uzak bölgelere gönderilecek ürünler için garanti vermemiz mümkün olmadığından alım yapmadan önce bizimle iletişime geçmenizi önemle tavsiye ederiz.

Hediye gönderiyorum, faturayı alıcı görür mü?

Hediye notu eklediğiniz siparişleriniz fiyat bilgisi yer almayan sevk irsaliyesi ile alıcıya gönderilir. Faturanız elektronik ortamda düzenlenir.

Hediye notu ekleyebilir miyim?

Ürünlerinizi sepete ekledikten sonraki aşamada kargo seçiminin alt kısmında hediye notu ekleme alanı gelmektedir. Buradan 150 karakteri aşmayan hediye notunuzu yazabilirsiniz. Notunuzun sonuna isminizi eklemeyi unutmayınız.

  Paketim iade oldu süreç nasıl işleyecek?

İade süreçleri ile ilgili  detaylı bilgiler için tıklayınız.

Fatura adresim ile teslimat adresim aynı oldu alıcıya fatura gider mi?

Hediye notu eklediğiniz siparişlerinizde alıcıya sevk irsaliyesi ile teslimat yapılır, faturanız elektronik ortamda düzenlenir.

Ürünlerimiz hasarlı geldi/eridi ne yapmalıyım?

Hasar alan ürünlerinizi mümkünse teslimat anında kargo görevlisi eşliğinde kayıt altına alabilirsiniz, değilse gelen paketin ve hasarlı ürünlerin fotoğraflarını çekerek [email protected]  iletişim hattımızdan bizlere bildiriniz.

Şirket adına alım yapıyorum kurumsal fatura bilgilerini nereye yazmalıyım?

Sepet adımından sonra gelen fatura adresi kısmına düzenle seçeneğini seçerek fatura türünü “Kurumsal” seçebilir, ünvan, vergi no, vergi dairesi bilgilerini ekleyebilirsiniz.

 

Para iadem kartıma ne zaman yansıyacak?

Para iade süreciniz tamamlandığında kartınıza ödemenin yansıması 2-5 iş günü bulabilmektedir, bazı bankalarda hemen yansıyabilirken kimi bankalarda süreç 1 haftayı bulabilmektedir.


 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR